رهام

محتوایی در رابطه با برنامه نویسی PHP، مدیریت شبکه و انواع سرور و امنیت

محتوایی در رابطه با برنامه نویسی PHP، مدیریت شبکه و انواع سرور و امنیت

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

مسابقه برنامه نویسی بیان

سلام به همگی

همون طور که اطلاع دارید امروز، زمان برگزاری مسابقه حذفی برنامه نویسی بیان بود، بعد از مدت ها از غربت زنگ زدم خونه، در حین صحبت هام گفتم توی 11هم آبان من قراره تو همچین مسابقه ای شرکت کنم؛ بابام پشت تلفن گفت که خوب امروز یازدهم آبانه! منم گفتم نــــــــــــــــــــه ؛ وقتی اومدم تایم زیادی نمونده بود و فقط یکی رو تونستم جوابش رو بفرستم  و اگه چند دقیقه دیگه وقت بود یکی دیگعه از سوالا که حل شده بود رو هم میفرستادم.

حیف شد ولی حتما قسمت نبوده.

امید به خدا

نظرات  (۲)

سلام
ممنون از نظرت.
خیلی ناراحت نباش.
انقدر استرس مسابقه بالا بود که بیشتر از یکی نمیشد حل کرد.
منتو کانتست جواب یکی رو بیشتر ندادم.
پاسخ:
خیلی ممنون.
پیش‌میاد، من که اصلاً وقت‌نکردم شرکت کنم. انشاالله مسابقه‌ی بعد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی